vergadering | Agenda ALV 1. | Opening, mededelingen, agenda | | a) Welkomswoord voorzitter | | b) Mededelingen | | c) Vaststellen agenda | 2. | Telling van het aantal stemmen | 3. | Ingekomen stukken | 4. | Verslag vorige jaarvergadering | 5. | Financiën | | a) Verslag penningmeester | | b) Verslag kascontrolecommissie | | c) Decharge | | d) Begroting volgend jaar | | e) Vaststellen contributie | 6. | Jaarverslagen | | a) Secretaris | | b) Evenementen Commissie | | c) Technische Commissie | | d) Overige commissies | 7. | Bestuursaangelegenheden | | a) Aftreden/aanstellen bestuursleden | | b) Evt. benoemingen ere-leden | | c) Aanstellen kascontrole commissieleden | 8. | Rondvraag | 9. | Sluiting | | bestuursleden Bestuursleden worden in principe gekozen voor een periode van 2 jaar. Na een volle periode van 2 jaar kan iemand zich herkiesbaar stellen voor een volgende periode. Voor 2007 ziet het schema er als volgt uit:  |  | Kim Kodde | in bestuur sinds 1997, 10 jaar, herkiesbaar |  |  | Jacqueline Helderman | in bestuur sinds 2006, 1 jaar |  |  | Wim Marijs | in bestuur sinds 2002, 5 jaar |  |  | Yvonne Croes | in bestuur sinds 2005, 2 jaar, herkiesbaar |  |  | Emiel Nierop | in bestuur sinds 2004, 3 jaar |  |  | Aartje Arbon | in bestuur sinds 2006, 1 jaar |  |  | Leon Gerards | in bestuur sinds 2005, 2 jaar, aftredend |  |  | Dit jaar nemen wij afscheid van Leon Gerards die 2 jaar de funktie van Advertentie Acquisitie heeft ingevuld. Het bestuur zal Jan de Bruijn voordragen als zijn opvolger.  |  | Jan de Bruijn | kandidaat bestuurslid Advertentie Acquisitie |  |  | |
Middag programma | We denken dat we er dit jaar weer in geslaagd zijn om een spraakmakend en interessant programma te bieden. We hadden eerst zelfs 3 sprekers maar door een agenda technisch probleem gaat de lezing van Harry van der Laan over zijn 11 weken durende droom (motor) vakantie in Amerika/Canada niet door. Maar, die houden we nog te goed en komt een andere keer.  | Op een Royal Enfield door de Himalaya - Sil Castelein, YDCN lid |  | In 1998 haalde hij zijn 'A'-tje en kocht een Honda CBX 550 FII. Die werd een jaar later ingeruild voor een Yamaha Diversion XJ900S, een motorfiets waar hij op diverse motorbeursen al kwijlend naar had lopen kijken. Cardan, koffers, de ideale motor om mee op vakantie te gaan. En dat deed hij ook, eerst samen met een vriend in hotels en pensions, later alleen met tentje achter op de motor. Hij houdt van reizen. We tellen Oostenrijk, Frankrijk, Italie, Slovenie, Engeland, alles met de Diversion. De laatste 3 jaren in Istanbul, Noord-India en Rusland/China kon de Diversion helaas niet mee. Maar in Noord-India werd een 16 daagse rondreis gemaakt door de Himalaya op een Royal Enfield "Bullet", de klassieke Engelse 50'er jaren fiets. Over deze reis gaat Sil Castelein onze deze middag wat vertellen en laten zien. link: Sil's Motor vakanties  | MOTOAIRBAG - Maarten Alewijn, Top Skin BV |  | Top Skin is een bedrijf in Breda dat motorkleding maakt voor professionele beroepsgroepen zoals bijvoorbeeld de motorpolitie maar ook race overalls voor allerlei vormen van motorrace. Maar ook als particulier kan je daar terecht voor op maat gemaakte motorkleding. De kleding die ze leveren draagt de naam Damen Leathers, een naam die mogelijk wat bekender in de oren klinkt. Als YDCN zijn we daar al eens wezen kijken, op 18 maart 2000 om precies te zijn. En natuurlijk hebben wij daar nog foto's van online staan. Ook vandaag zal nog even kort verteld worden wat Top Skin allemaal doet. Maar centraal staat natuurlijk... de MotoAirBag van Damen Leathers. Wij hadden zoiets van... dat willen we wel eens zien, en dat gaat dus ook gebeuren. Naast een uitleg en filmpje krijg je ook een demonstratie. Dus neem maar mee die videocamera's! link: www.topskinmotorkleding.nl  | Met de Diversion door de Oekraïne - René Kemper, YDCN lid |  | In 2006 ging René Kemper met Ride-On motortoers van Rob en Daphne de Jong (bekend van oa Over het IJs) 15 dagen naar de Oekraïne. Anders dan Sil werd deze reis wel met de Diversion gemaakt. Om daar te komen gaat de reis via Duitsland eerst naar Polen. Vanuit zuidoost Polen rij je dan eindelijk de Oekraïne binnen. De terugreis gaat natuurlijk niet via dezelfde weg maar via Moldavië, Hongarije en Tjechië. Een verslag hiervan heb je al kunnen lezen in Diversiteiten 2006/3 maar op deze ALV laten we René het zelf eens vertellen. |