John Rae schreef: Wel, dit is hem dan, mijn motor met trailer. De motor heeft een Powerbronze flipup scherm in doorzichtig blauw en een NWS achterspatbord van carbon fiber, beide van MPS in Engeland.De lamswollen zadel overtrek is goed voor onze hete zomers in Australie en is van Sheepy Hollows in Australie. De tank overtrek en kaart houders zijn van Bagstar in Frankrijk. Ze zitten erg goed en bewegen later niet meer. Het achterrek is een Ventura rek uit Nieuw Zeeland en past zonder problemen zo uit de doos. Het zijpaneel is verwijderd om het rek en de trekhaak te bevestigen. De draden voor de trekhaak lopen hier door heen. De bagagewagen zelf is van Classic Trailers in Queensland, Australie. De trekhaak komt daar eveneens vandaan, welke ze voor verschillende motoren kunnen leveren. Het trailer is een Classic Ultra Lite. Dit is de kleinste uit de lijn, een bagege volume van 350 liter en 100 kg aan gewicht. De trailer zelf weegt 70 kg en is geheel van fiberglas met een powder coated chassis. Op de draagarm zit een koelbox, groot genoeg voor 24 blikjes fris (of wat je ook drinkt), 3 dagen lang gekoeld in ijs. Er zit een gaatje in om het water af te voeren. De Div rijdt 380 km tot reserve zonder trailer en 320 km tot reserve met trailer. Dit is de opstelling die ik zal gebruiken voor een rondrit Australie in Maart 2002. John Rae, Australia
|
| | John Rae wrote: Well, this is my finished bike and trailer. It has a Powerbronze flip screen in transparent blue and an N.W.S. carbon fibre hugger both from M.P.S in England.The lambs wool seat cover is good for our summer heat in Australia and is from Sheepy Hollows in australia. The tank cover and map holder are from Bagster in France and are a very good fit and don't move around once fitted. The rear rack is a Ventura rack from New Zealand and fitted straight out of the box with no trouble. The rear panelling was removed to fit it and the trailer tow bar and the wires run in from the plug. The trailer it's self is from Classic Trailers in Queensland Australia and they made the trailer tow bar as well and make them for a lot of different bikes. The trailer is a Classic Ultra Lite it is the smallest in the line up, it is a 350 litre carrying volume and 100 kilogram in weight. The weight of the trailer is 70kg and is all fibreglass with a steel powder coated chassis. On the draw bar is an ice box that will hold 24 cans of drink (what ever you drink) in ice for 3 days and a drain hole in it so it won't flood. The bike gets 380 km's to reserve without the trailer and 320 km's to reserve with it. This is the set up I will be using for my 3 month around Australia trip in March of 2002. John Rae, Australia
|
|