VRO-1 Rijvaardigheidstraining Oirschot |
datum | Zaterdag 13 September 2008 Zaterdag 27 September 2008 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
start lokatie | Verkeersoefencentrum OTCRIJ van Defensie Oirschot | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
deelname | Alleen voor leden | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
bijzonderheden | Hele scherpe prijs ! In samenwerking met de KNMV organiseren we dit jaar weer een VRO-1 rijvaardigheidstraining en wel tegen een hele scherpe prijs. Voor YDCN leden gaat deze cursus slechts € 119 kosten. Ben je ook nog KNMV lid, dan betaal je slechts € 99. Normaal kost deze cursus € 207 en € 187 voor KNMV leden. OTCRIJ Oirschot Dagen en deelnemers Verzekeringen Naast de extra af te sluiten verzekering voor de motor is er nog een mogelijkheid om een annulerings verzekering af te sluiten. Certificaat Inclusief lunch Duo | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
VRO-1 |
Globale dagindeling
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Foto's | VRO-1 Oirschot 2004 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kosten |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Procedure | Je kan je via onze website aanmelden voor deze VRO-1. Daarvoor hebben we een apart uitgebreid formulier gemaakt. Alleen volledig ingevulde formulieren worden geaccepteerd. Als je aanmelding door ons is geaccepteerd krijg je een bevestiging en komt je naam op de lijst op deze web pagina. De inschrijving sluit zodra alle plaatsen bezet zijn of circa 4 weken voor het evenement. Na sluiting sturen wij de gegevens door naar de KNMV. Van de KNMV krijg je ook de uitnodiging, de rekening en en acceptgiro. Op dat moment heb je ook een persoonlijke overeenkomst met de KNMV afgesloten en zijn alle KNMV voorwaarden van toepassing. Deze zeggen bijvoorbeeld dat bij annuleren tot 4 weken voor aanvang van de cursus men € 20 verschuldigd is. Bij annuleren tussen 4 en 1 week voor aanvang van de cursus is men 50% van het cursusgeld verschuldigd. Bij annulering binnen 1 week voor aanvang van de cursus is geen restitutie mogelijk. Met een annulerings verzekering vind restitutie plaats minus het verzekeringsbedrag. Een geldige verklaring zoals van een arts is echter wel vereist. Voor zover wij hebben meegemaakt krijg je in geval van ziekte een aanbod om de cursus op een andere datum alsnog te volgen. De speciale clubprijs blijft dan onverkort van kracht. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
aanmelden |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
deelnemers |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
verslag | Gewoon doen! In 2003 heb ik op mijn 51ste mijn motorrijbewijs gehaald en heb een oude Yamaha XJ750 gekocht. Toch wat zwaarder dan de lesmotor, maar ik genoot van elke kilometer. Omdat de motor vaak kuren had ben ik overgestapt op een Yamaha Diversion XJ900S. Ongecompliceerd, laat me nooit in de steek maar ............ oef wat een zware motor. Niet op de Nederlandse snelweg, maar op vakantie in de Eifel met volle bepakking door de haarspeldbochten werd ik steeds onzekerder. Een lichtere motor dan maar, of, ja dan maar de VRO. Ik had er al vaker over nagedacht maar de foto’s op internet zagen er altijd (te) spannend uit en om nou als vrouw het watje van de klas te worden. Stom natuurlijk. Ik heb me aangemeld en vorige week zaterdag was het zover. Een heerlijk zonnetje, beetje kloppend hart maar dat bleken anderen ook te hebben. Het was in één woord een fantastische dag. Een instructeur die je vertrouwen gaf, een gezellige groep van voornamelijk mannen en een klein aantal vrouwen. Twijfelen andere vrouwen ook om te gaan? Niet doen! Je kon alles op je eigen niveau doen. Ik heb me geen moment onzeker gevoeld, integendeel. Toen we ’s avonds naar huis reden was ik een andere motorrijder. Lekker zeker door de bochten, alert, maar snel. Nu kan ik me wel voor mijn kop slaan dat ik niet eerder ben gegaan. Volgend jaar dus weer. Ik hoop met dit stukje de twijfelaars over te halen om ook te gaan. Het is een feestje wat je jezelf moet gunnen. Een feestje dat je meer rijplezier maar ook vooral meer veiligheid oplevert. Ik heb besloten geen lichtere motor te kopen. Het is niet meer nodig. Tot volgend jaar! Gusta Lebbink |
Last update 05-Oct-2008 |